Gå til innhold

Hva har skjedd med forumet?


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Vi forsøker å konvertere forumet til en annen forumsoftware som bl.a. kan benyttes via Tapatalk.

www.tapatalk.com

Denne appen gjør det mye enklere å bruke forum via smartphones og pads.

 

Dag har oppdatert forumet til en nyere versjon for at jeg skal få kjørt konverterings script.

 

Det vil ta noen dager før vi vet om konvertering av de over 575.000(!!!) postene har gått som det skal.

 

Vi håper at vi kan ønske velkommen til en ny og bedre forumopplevelse innen kort tid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut.

Liker hurtigsvar og TapaTalk muligheten.

 

Det jeg personlig kunne ønske en forandring på er:

Bytte ut "Top Posters" tilbake til "Hvem er online" igjen.

For meg så betyr det overhodet ingenting hvem som har skrevet flest poster di siste 30 dager.

Det er vel ingen konkurranse eller?

"Hvem er online" benyttet jeg ofte og savner den.

 

Nå som forumet blir oppdatert vil det bli muligheter for å legge inn noe større bilde format?

Innimellom blir det litt knuslete når man ønsker å se detaljer.

 

Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel denne oppgraderingen som er gjort bare et steg på veien til en helt annen forum platform med støtte for tapatalk.

 

Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet å vente på den endelige løsningen.

 

Det er en vanvittig jobb å få flytta et forum, så creds til de som sitter å svetter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg personlig kunne ønske en forandring på er: Bytte ut "Top Posters" tilbake til "Hvem er online" igjen. For meg så betyr det overhodet ingenting hvem som har skrevet flest poster di siste 30 dager. Det er vel ingen konkurranse eller? "Hvem er online" benyttet jeg ofte og savner den.

Støttes :blush: :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,

Verden går framover.

For min del er jeg bare interessert i å se hva som er nytt i et forum.

Hvem og hvor mange som er pålogget er ikke interessant for meg.

 

Kan ønske om en eneste ting:

Loggen kan være litt lengre synlig enn bare en uke som "default" for fs.fligtsim.no.

Man står ikke akkurat i kø her da.

 

Format og teknikk er bra det.

 

Lars Peter.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPDATE:

Vært stille fra meg et par dager, men nå er prosessen i gang igjen. Hadde problemer med å få konverteringsskriptet til å fungere mot gammel database, men superbrukere på support har adda noen linjer kode for oss og endelig begynte scriptet å jobbe.

 

Kan enda være mange skjær i sjøen, men vi jobber på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om alle bør sjekke profilen sin også. Jeg hadde nemlig problemer med login, og sjekket profilen min. Den lå inne med en steingammel mailadresse. Jeg endret mailen til dagens, og la for sikkerhets skyld også passordet inn på nytt. Ikke noe tull med login nå lenger.

 

Jeg lå inne med en adresse som jeg ikke har hatt på MINST 13 år :P Fikk endelig endra den til outlook.com-adressa mi, noe jeg har savnet ei stund. Dette var ikke noe det gamle forumet godtok.

 

Ellers må jeg si jeg er godt fornøyd med oppdateringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...