Per-kristian Jensen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er det flere som opplever at forumet har endra seg? Er blitt bredere, og menyen til høyre er borte, og mange bilder er blitt mye mindre enn før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2013 JA alt tyder på at Dag har oppdatert foraet men føler at det er veeldig default forløpig ...håper han får det mere brukervennlig etter hvert ... Sikkert bare litt innkjøringsproblemer .. Så sikkert bare å si hva en mener i denne tråden så blir det vel bedre igjen :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vi forsøker å konvertere forumet til en annen forumsoftware som bl.a. kan benyttes via Tapatalk. www.tapatalk.com Denne appen gjør det mye enklere å bruke forum via smartphones og pads. Dag har oppdatert forumet til en nyere versjon for at jeg skal få kjørt konverterings script. Det vil ta noen dager før vi vet om konvertering av de over 575.000(!!!) postene har gått som det skal. Vi håper at vi kan ønske velkommen til en ny og bedre forumopplevelse innen kort tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2013 [size:14pt]Funnet ut at en må endre litt for å få rett oppsett på foraet gå helt ned på siden her på venstre side der det står marker alle som lest endre den til flighsim.no vioala så ligner det på noe vi har sett før [/size] Ikke alt da men litt mere kjente farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 6. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2013 Slutt å klage! Vær heller glad for at noen ildsjeler orker å holde forumet i gang og oppdatere det. Begynte å bli vel utdatert programvare, så dette er et kjempeflott initiativ! Tusen takk til Dag og Geir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2013 Er vel ikke klaging dette ..men heller en etterlysning på hva som skjer med foraet ...(manglende info til brukerne) Ellers veldig bra at foraet fornyer seg og følger med i tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2013 Takk Robert, det ble faktisk mye lettere å lese Og tusen takk til Dag og Geir for at forumet får fornyet livskraft !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stranden Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Høres veldig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg selv liker A2A sine forums. Svart og grått går alltid godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Se her ja, skjedd ting her siden sist jeg var inne i går. Og veldig deilig og praktisk, med en slik "Hurtig svar" funksjon nederst - veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Liker Tapatalk mulighetene, da har man sjanse for å sjekke inn i ledige stunder afk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Dette ser bra ut. Liker hurtigsvar og TapaTalk muligheten. Det jeg personlig kunne ønske en forandring på er: Bytte ut "Top Posters" tilbake til "Hvem er online" igjen. For meg så betyr det overhodet ingenting hvem som har skrevet flest poster di siste 30 dager. Det er vel ingen konkurranse eller? "Hvem er online" benyttet jeg ofte og savner den. Nå som forumet blir oppdatert vil det bli muligheter for å legge inn noe større bilde format? Innimellom blir det litt knuslete når man ønsker å se detaljer. Stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2013 Enig med Øyvind, savner å kunne se bildene i større format. Av all informasjonsflyt i forumet, synes jeg bilder og screenshots er den beste måten å dokumentere utviklingen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nå er vel denne oppgraderingen som er gjort bare et steg på veien til en helt annen forum platform med støtte for tapatalk. Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet å vente på den endelige løsningen. Det er en vanvittig jobb å få flytta et forum, så creds til de som sitter å svetter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det jeg personlig kunne ønske en forandring på er: Bytte ut "Top Posters" tilbake til "Hvem er online" igjen. For meg så betyr det overhodet ingenting hvem som har skrevet flest poster di siste 30 dager. Det er vel ingen konkurranse eller? "Hvem er online" benyttet jeg ofte og savner den. Støttes :blush: :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vi har selvfølgelig møtt på noen hindringer, så alt er fortsatt i det blå, men vi svetter det vi kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Peter Galaasen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ok, Verden går framover. For min del er jeg bare interessert i å se hva som er nytt i et forum. Hvem og hvor mange som er pålogget er ikke interessant for meg. Kan ønske om en eneste ting: Loggen kan være litt lengre synlig enn bare en uke som "default" for fs.fligtsim.no. Man står ikke akkurat i kø her da. Format og teknikk er bra det. Lars Peter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det er en ting jeg gjerne skulle sett forbedret. Nesten hver gang jeg skal skrive passordet; etter de fire første bokstavene, hopper markøren opp i feltet for navn. Så jeg må gjøre dette dobbelt hver gang, og det driver meg til vanvidd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg selv liker A2A sine forums. Svart og grått går alltid godt Kunne ikke sagt det bedre selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 UPDATE: Vært stille fra meg et par dager, men nå er prosessen i gang igjen. Hadde problemer med å få konverteringsskriptet til å fungere mot gammel database, men superbrukere på support har adda noen linjer kode for oss og endelig begynte scriptet å jobbe. Kan enda være mange skjær i sjøen, men vi jobber på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har økt presset på databasen da denne skal leses mange ganger, men håper jeg er under nivået der serveren blir ustabil. Dersom dere opplever problemer eller veldig treghet, så si fra så skal jeg sette ned farten Den som venter på noe godt o.s.v.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hm, det ser nesten ut som vi trenger et spamfilter ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Må vel til med noen begrensninger - ser jeg ikke har adgang til å slette posten her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Gjester skal ikke ha tilgang til å skrive innlegg... må sjekke hva jeg har glemt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg lurer på om alle bør sjekke profilen sin også. Jeg hadde nemlig problemer med login, og sjekket profilen min. Den lå inne med en steingammel mailadresse. Jeg endret mailen til dagens, og la for sikkerhets skyld også passordet inn på nytt. Ikke noe tull med login nå lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 19. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2013 Flott med oppgradert forum! Bra jobba Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg lurer på om alle bør sjekke profilen sin også. Jeg hadde nemlig problemer med login, og sjekket profilen min. Den lå inne med en steingammel mailadresse. Jeg endret mailen til dagens, og la for sikkerhets skyld også passordet inn på nytt. Ikke noe tull med login nå lenger. Jeg lå inne med en adresse som jeg ikke har hatt på MINST 13 år Fikk endelig endra den til outlook.com-adressa mi, noe jeg har savnet ei stund. Dette var ikke noe det gamle forumet godtok. Ellers må jeg si jeg er godt fornøyd med oppdateringa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Bakke Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Veldig fornøyd med det nye forumet, bra jobbet 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Bakke Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Tapatalk test :-) Sent from my C6603 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Godt å høre. Fint om du endrer visningsnavnet til eget navn. Vi har desverre ikke mulighet til å velge dette under registrering, men håper på en snarlig løsning på akkurat dette. Du endrer info i profil Geir P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.