Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei der ute! Satt å tenkte på en liten uformell samling i Oslo der vi kan spise middag og snakke fly og flightsim? Er dette noe folk er for? Gi meg en tilbakemelding, så kan vi finne en dato i lag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Labråten Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 God tanke Reidar.. Jeg kommer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er det en liten, bare bitte liten pils involvert er det mulig en gammel rev hadde listet seg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Labråten Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Den må bli liten såfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Geir, en pils eller to må man kunne unne seg i en slik sammenheng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er bra, sett en dato, sikkert flere som kunne bli med, Fred? Odd Magne? Kjetil? Einar den hardbaldne? og en haug til..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hva med fredag 15. november? Er det middag og godt i glasset man vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Passer for meg....middag? peppes kansje, der er det jo begge deler? sett tid og sted, og jeg er med, skal prate med de andre gutta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hvis vi sier at det blir 15., så får jeg en tilbakemelding på hvor mange som kommer, så booker jeg bord Deal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 done deal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg blir også med ! Hilsen fra Harderwijk Egil Johnsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Skulle gjerne vært med, men blir noe langt for min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Labråten Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har eksamen den dagen, men ikke utenkelig at jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.