Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. mars 2015 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2015 Fikk tatt en rask test før Demo/pause slo inn men rakk forbi kåken til Ernst og et par fot opp Nå må vi få til en Mp session Ernst når jeg har fått inn nøkkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2015 ;D ;D ;D se her ja, nå snakker vi ;D Med det nye handlesystemet hos SSW, skulle det gå raskt å få regnøkkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. mars 2015 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2015 Da var nøkkel kommet Klar for Mp si fra tid og sted så ruller jeg server Hm.....mangler visst de derre painta og ...men .... ??? her er bildene fra tur /retur Bodø-Bardufoss Lowpass Bardufoss 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. mars 2015 Hå hå, nesten så æ får tåra i øyan ;D . Du rir oksen knallhardt, antakelig ikke ei hel vindusrute igjen i Bardufoss ;D ;D Kanskje æ får anledning til å logge meg på utpå dagen, men det spørs om MP funker bra, da æ fortsatt flyr 2.4 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. mars 2015 Premium Medlem Del Skrevet 22. mars 2015 Litt usikker på versjon men har hatt kontakt med 2.4 versjon på MP Når du snakker om ruter så var det jo litt klager på smell og deformerte drivhus i slutten av glanstiden Tordenvær fra skyfri himmel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2018 JA denne virker og med siste oppdatering P3D ver.4.4 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. november 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2018 Yepp, æ rakk en kjapp prøvetur, og kan også bekrefte at "Oksen" uler i beste velgående . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Får fram minner for en som med hyper refleks kom seg ut på gardsplassen når en hørte Oksen kom i lav høyde opp Gudbrandsdalen på vei mot Hjerkin. Etter noe klaging fra ymse revfarmere blei det desverre lite av den slags i mine hjemlige trakter. Å stå å se i vater på disse "raketta" der dem viste seg fram forbi Otta er noe jeg aldri glemmer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.