Gå til innhold

Nytt medlem i dag, endelig.


Steinar Selvaag

Anbefalte innlegg

Hei på dere borte i steinröysa som har fått ny regjering.

Endelig har jeg blitt medlem her, men jeg sitter med ett par spörsmål til dere som vet.

 

1. Hvorfor kan jeg ikke bruke min egen emailaddresse som jeg har brukt i snart 20 år?

2. Hvorfor svarer ikke moderator på henvendelser?

 

Jeg er pensjonert her i nabolandet og har holdt på med flysim i flere år, fra og til, og har vel aldri blitt spesialist på noe, men prövd litt av hvert.

 

Denne sommeren prövde jeg noe jeg aldri har gjort för, nemlig å handbygge en B737 TQ. Det tok sin tid, men med tommelen på rett plass og mye erfaring fra både tre og metallarbeide ble resultatet bra.

Og det var så morro å bygge den at jeg like gjerne starta med en til.....:)

 

Èn av dem kommer nok til å bli solgt til noen flysiminntressert.

Det blir litt modifisering på dem, da det med mere moderne kort, blir lettere å programmere, men for en flink person, så går det sikkert å programmere den förste jeg bygget helt rett også. Jeg er sikkert flinkere med hendene enn med programmering av slike saker.

Jo, jeg har FSUIPC og fikk i denne uke tips om Linda også som jeg nå holder på å lese meg gjennom og å teste.

 

Kanskje finnes det her noen som har värt gjennom alt dette allerede?

 

mvh

SS

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Jeg har god tid, så jeg kan vente en god stund.

Dagene går med å bygge TQ i garasjen, så jeg har hendene fulle.

Litt flyging imellom og MYE lesing.

Mye å sette seg inn i om man skal opp med en B737 og komme fram til rett destination i rett höyde osv :)

 

Nå er det bare det svenske forumet jeg ikke har fått kontakt med, selv om jeg har skrevet flere brev.

Men som sagt, jeg kan vente.....

 

Kommer nok med litt flere innlegg framover.

 

Hvordan legger jeg inn bilder her da? Må jeg ha fotobötta eller??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet, Steinar! :)

Selv foretrekker jeg å laste opp bildene på photobucket, flickr eller tinypic og linke til de slik: bildeadresse. Enkleste er nok tinypic.

 

Du kan også laste opp bilder på screenshots-siden: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=postlist&Board=25&page=1

 

Gleder meg til å se bilder av prosjektene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Åke.

Ja du, jeg har fylt i alle ruter og forsökt väre så ärlig og nöyaktig som mulig, og i dag la jeg opp nytt bilde av meg også.

Men svar på mine spörsmål får jeg vel ikke, og kontakt med det svenske forumet har jeg heller ikke fått, så jeg vet ikke hva det er med de som har disse to forumene.

En annen side, s i m n o r ble jo nedlagt fordi det var for lite aktivitet på den, er det det samme her også kanskje?

 

Skal se om jeg får opp bilde av throttlen, har enn så lenge bare ett bilde av den nå.

 

Da jeg nå snart er halvveis med nummer to, så skal jeg selge den ene, kanskje allerede under November måned.

Å håndbygge alt, tar sin tid, det skal jo väre både funksjonelt, fint å se på og nöyaktig utfört.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...