Gunnar van der Meeren Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 I allefall i FSX. En liten tur fra Bømoen i A2A sin flotte Cessna 172R. Med damer i baksetet og rykende fersk maling på flykroppen enroute til Flesland..... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. oktober 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. oktober 2013 Nice ...Likte den painten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Takker! :grin: Dette er en paint som vil bli lastet opp til Avsim biblioteket i løpet av helgen. Denne er trolig også min siste paint for A2A Cessnaen (det har blitt en del etterhvert... ) N4420R kommer med blått interiør, off-white panel og lett sotede vinduer. Designet bygger på et klassisk C 172 design (med litt kunstnerisk frihet) ID'en er reell nok, og står (eller stod) på en C 172 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. oktober 2013 Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 2013 Nydelige bilder Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Vakkert.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fanken Gunnar. Det er jo direkte skamfullt å legge ut sin egen paint her inne etter å ha sett på dette. Direkte perfekt og nydelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 18. oktober 2013 Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 2013 Vanvittig fine bilder, og ja, litt vinter kom til Trøndelag i dag å. Første dag med sludd på inderøy i dag. Har vært for lenge fra simmen ser jeg. Er denne 172'en en forholdsvis ny modell fra A2A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. oktober 2013 Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 2013 Ja den er helt fersk fra A2A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 A2A Cessna 172R er det nærmeste du kan komme den virkelige i FSX. Den er utrolig bra - de andre Skyhawkene mine er parkert i hangaren for godt Fortsatt et par små issues (som jeg tror A2A vil løse snart)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.