Gå til innhold

prepar3d v 2.0 developer blog DX11.


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

Prepar3D virker interessant nok, blir spennende å se hva fremtiden kan bringe med seg.

 

TAKK for innlegget!!!!! Vi har hatt nok på nettet om EULA. Du har helt rett i det du sier og la oss slippe en EULA-diskusjon her inne!!!!!!!!!!!!!

 

Eller så kan kanskje du begynne å feie for din egen dør, få bort den alldeles overdrevne bruken av "!" som du alltid har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Egentlig rart at eulaen sier at den ikke skal brukes som et personal entertainment produkt, når de legger den ut til salg for alle so to speak?? En slags merkelig dobbeltmoral fra demses side. But who cares, I don't. Det jeg synes blir mest spennende, er om den blir brukandes for simmere. Med det tenker jeg mulighet for addons kompatibilitet o.l. Vet Carenado har avtale tydeligvis. Men hva med bl.a. scenery texturer, mesh o.l, som jeg mener er en meget viktig del av Simme opplevelsen, men som antakelig lockheed Martin driter i?! Ligner jo på at texturene er de samme som fra 2006 la nseringen av fsx, noe som er elendig i dag. Hjelper ikke med volumetric fog, occlusion, self shadowing og støtte for hyperthreading hvis bakketexturene er rævva.

 

Beklager at det ble en duplicate tråd, så etter om jeg fant før jeg skrev, men kunne ikke finne noen om akkurat denne oppdateringen fra lm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...