Øyvind Schou Johnslien Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Heisann. Robert og meg selv tok en liten prøvetur på det nye MP systemet til Geir. Funker 10 by 10 og flyter som er drøm. Jeg hoppa inn i nye A2A Cessnaen for å se hvor lang flytid det var på strekningen ENRI ENTY. Løs formasjon over Ringebufjellet med VOR Tolga nettet inn. Begynner å bli høstfarger i fjellet gitt. Decent mot Tynset Tid for en kaffekopp på hjemmesnekkra benker og bord på ENTY. Joa dette lover godt for søndagsturen serru. Håper bildene falt i smak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2013 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2013 Mine bilder fra kveldens tur rtet først fra Kjevik k og fløy opp til Hamar . Deretter logget jeg meg inn på Værnes og fulgte med tor Andre og Bjørn nedover så det ble noen timer med en del vind og nedbør på turen A2A cessnaen leverte bra på turen Annbefales på det sterkeste :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det er hyggelig å se at dere bruker flyplassene våre i en slik sammenheng, og håper det ble en fin tur. Men når jeg nå ser på bildene så er det duket for en helt annen opplevelse på flere av plassene dere besøkte i den neste utgaven. Håper at noen av dere vil gi den en lignende test om ikke så altfor lenge. Det går faktisk fremover om enn med ett attersteg sånn dann og vann. Så da vil vi gjerne høre fra dere igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. september 2013 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2013 Blir garantert skikkelig Multiplayer event for å teste ut GA plassenene dere lager vi må jo bare vente til dere blir ferdig først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.