Gå til innhold

Årets Simmer 2013 - Jan Nordberg!


Benjamin Hennes

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå er nettopp stemmingen avsluttet å vinneren av stemmingen ble Jan Nordberg. Topp stemning i hallen da det ble annonsert.

 

Gratulerer så mye med prisen, Jan!

 

Her er det som ble skrevet og vist i hallen under utdelingen...

 

 

-------------------------------------------------

 

Årets Simmer 2013

 

På vegne av FLG og hele landet av simmere vil vi gjerne overrekke Jan Nordberg den gjeve prisen som Årets Simmer 2013.

 

Jan har bidratt med både kunnskap og mye utvikling det siste år når det gjelder flysimulatormiljøet i Norge. Det som gjør Jan en virkelig verdig vinner er hans mesterverk ved navn Norske GA som inneholder småstriper over hele Norge til våre simmer.

 

Som vinner av denne prisen venter en fantastisk opplevelse i regi av Flight Experience Norway.

 

-----------------------------------------

 

 

- Og denne opplevelsen er ett introduksjonskurs på Flight Experience Norge sin spektakulere 737 simulator! :)

 

Håper du utnytter deg av denne muligheten og tar kontakt med gutta som driver simmen og som for øyeblikket har ansvaret for årets FLG (Kjetil Mathisen og Stian Hoddevik).

 

Gratulerer nok en gang. Vel fortjent etter alt du har utrettet dette året som simmer og utvikler.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan jeg si annet enn TUSEN TAKK for en slik overraskelse. Har ikke fulgt med ikveld fordi jeg har mekket gatelys på tre plasser, ENLV, ENTS og ENSU, og så har Bror Inge startet ny utgave av ENRV, korrigert fra BMP filene, så da ble det justeringer på hangarer mm.

Og når jeg først er inne på dette, så må jeg bare rette en stor takk til Bror Inge som virkelig legger ned timesvis av arbeid med bygg og fotoarbeider. Føler meg mer som en symaskin som lapper og broderer, ja det blir korssting og attersting, for å tilpasse med litt rundt godbitene. Utrolig morsomt.

 

Så til slutt en takk til dere, for da skjønner jeg at vi jobber i riktig retning, men husk en stor takk til Bror Inge. Det var en lykkedag for oss alle at han sa takk til å bli med i dette prosjektet.

 

Tror jeg kan si at neste utgave kan bli en fin gave til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...