Thomas Lorentzen Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Turen var så lang og krevende (14t40min) at når jeg svingte av banen i San Fransisco var det kun gatene som stod igjen, terminalbyggene var borte. Heia Flightbeam! :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 at når jeg svingte av banen i San Fransisco var det kun gatene som stod igjen, terminalbyggene var borte. Heia Flightbeam! cry Det er fordi trial versjonen har gått ut, eller at aktiveringen har feilet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Den var reg. senest igår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Flott bilde av en nydelig fugl, Thomas! Har selv noen timer på den nå og er meget imponert over hva PMDG leverer. Ang. FlightBeam sceneriet ditt så er aktiveringen på de produktene ett herk noen ganger, men det som har reddet meg de fleste gangene er å laste ned addonmanageren på nytt. Du trenger ikke å avinstallere noe, bare laste ned å kjøre denne standalone manageren over den andre. Den oppdaterer eller overskriver uten at det går ut over dine registreringer. Den er anbefalt å kjøre om det du beskriver skjer. Det har skjedd med meg, og det ordnet seg ved å kjøre den installeren på nytt. Du finner den her... www.fsdreamteam.com/sa-addon-manager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har oppdatert AddonManager nå, tror nok ikke det blir en 14 timers test til, men får prøve en tur senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.