Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 12. september 2013 Premium Medlem Del Skrevet 12. september 2013 Hvor mange deltakere er påmeldt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er det noen som kan hjelpe med transport fra Gardermoen rundt 1300? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 *Når dere ankommer fredag 13'de så må de av dere som trenger skyss til Letohallen kontakte meg på 904 13 606. Vi vil ha en bil som kjører. Har plass til fire stk i slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Får ønske dere en super helg på flg. Selv må jeg på kurs i regi av jobben, men det kan tenkes at jeg klarer å kome innom på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Håper å se deg der! Gleder meg masse til årets store happening! Sees! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kommer det noe stemnings bilder fra noen reportere her :-) tar meg en tur i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Ingen bilder, men rapport: fantastisk stemning. Nå først er jeg hjemme. Klar til dyst kl 10 i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Dahl Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg sier dette med kraft i stemmen.The best flg ever!!Vi har vært flere deltagere før,vi har hatt bedre lokaler,vi har hatt flere på atc,men aldri har vi i FLG sin historie hatt det morsommere eller bedre sosialt enn på årets treff på letohallen.Det tror jeg alle på årets treff kan stille seg bak.Det var så utrolig hyggelig å treffe dere alle,små som store simmere.Jeg vil også på vegne av meg selv og Kjell Mossing gi en stor takk til dere som arrangerte dette.All den jobben dere både i forkant og under FLG har gjort, slik at vi som kom kunne kose oss maksimalt.Også en stor takk til dama til Kjetil som stiller opp under hele FLG med hjemmebakst,fersk kaffe,vaffler og pølser.Er det rart vi føler oss ivaretatt....Også den deilige,mektige 737 simulatoren da...Har ikke ord.Å få ha den i 3 timer er det absolutt morsomste jeg har gjort.Den traff g-punktet mitt:)Tusen takk også til dere som har kommet med gode tips og råd i helgen.Nå bare håper jeg det ikke er altfor lenge til vi kommer sammen igjen til flyprat,skitsnakk og kaffe.Tusen tusen takk alle sammen for en fabelaktig helg.Ikke rart flere av oss på slutten av dagen snakket om at vi for første gang i historien burde arrangert sommersimtreff som varer gjennom en hel sommeruke. 7 dager med totalt galskap:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 15. september 2013 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2013 Helt enig det var utrolig morsomt treff. Takk så mye til de som arrangerte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Superbra. Dette er artig og høre. Vi i det gamle teamet kommer til og kjøre et FLG på våren, vi har allerede startet planlegningen, og kommer med mere info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Da satser jeg på at jeg rekker den til våren da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Takk for en kjempetrivelig helg, alle sammen - spesielt arrangørene som har jobbet på spreng for å få til dette i år også! Ser frem til neste treff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Takk for et superhyggelig treff! Bra å møte folkene bak nick, navn og signatur på nettforumene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingen bilder? Var det fotoforbud:) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Trur alle var så opptatt med å enjoye at de glemte å ta bilder Tok noen bilder med telefonen, ble ikke så bra bilder, men kan prøve å laste opp et par tre stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Noen som har bilder de har tatt under årets FLG og har lyst til å dele med oss her på denne tråden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.