Paulo Fernandes Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Dersom noen har et headset til ekte flyvning de vil selge, si ifra her Jeg er mest interessert i et headset med Active Noise Cancelling funksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Vil anbefale deg å prøve få tak i et Bose A20 m/bluetooth. Meeeeget god ANR og meeeeget god komfort. Finnes en del på eBay. De selges også som nye på pilotbutikken.no, dog til nesten 10 000,-. Lykke til med jakten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Bose blir litt i det dyreste laget for meg. Jeg har nå lett og lett i en uke i strekk, og har landet på Beyerdynamic HS400. Den veier like lite som Bose, har 30 DB passiv støyreduksjon og har kabel for mp3-spiller. Også koster den bare 3000 NOK. Satser på at denne gjør meg fornøyd =) Tråden kan ansees som stengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.