Gå til innhold

FSWeekend 2013


Vidar Eggen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det nærmer seg årets vakreste eventyr igjen! FSWeekend 2013 i Lelystad, Nederland går av stabelen 2. og 3. November.

 

Vi har vært en stor norsk gjeng i flere år, og jeg håper at mange tar turen i år også! Dette er både en sosial greie, pluss faglig interessant, ikke minst for cockpitbyggere.

 

Vi pleier å reise via Schiphol fredag morgen, med retur søndag.

Vi bor på hotell Markzicht i Harderwijk, en liten busstur fra Avidromen på Lelystad flyplass.

 

Bli med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eigil Mjåvatn og jeg har allerede booket hotel og fly for lenge siden.

Da vi bor i Vestby og Tønsberg, så reiser vi fra Torp på torsdagen og ligger over i Amsterdam på Hotel Best Western Amsterdam Airport og møter resten av gjengen på fredag morgen på Schiphol - som i 2012.

Regner vel med at vi ordner samlet transport når vi vet hvor mange som blir med. Det blir vel, som alltid, en tur i "godtebutikken" før vi drar til Harderwijk.

Vi returnerer på søndag kl 12.15 til Torp, men det er vel litt forskjellige avgangstider etter hvor folket skal.

Vi bor som vanlig på Hotel Marktzicht i Harderwijk.

 

Håper det også i år blir mange med. Dette er jo en høydare for oss simmere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Ja, da er det bare dager igjen til FSWeekend i Lelystad.

 

Synes det er merkelig stille her på forumet ang dette nå.

Tidligere år har vi reist samlet fra schiphol via "godtebutikken" til Harderwijk og eventuelt retur.

Er dette noe dere ønsker også i år?

I såfall må jeg vite hvor mange som ønsker det, slik at det kan hentes pris på dette.

Nå haster det - jeg reiser på torsdag ettermiddag.

Send meg PM eller svar meg her fortest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...