Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. august 2013 Premium Medlem Del Skrevet 7. august 2013 Nærmere bestemt DH98 Mosquito B.MkIV. Modellen er laget av legendariske Dave Garwood, som mange sikkert kjenner. Flyet har vært i omløp ei stund, men siden det har vært mistenkelig stille angående modellen her inne, tillater æ meg å komme med noen bilder...... I mine warbird-øyne er dette den beste FREEWARE æ har i min hangar, og selv om den ikke kan konkurrere i detaljrikdom med toppmodellene fra A2A og de store payware-gutta, så oser Mosquitoen av gode flyegenskaper og fantastisk lydkvalitet. Uten bombelast er den en nytelse å fly aerobatics, men den er også en råtass fullastet med bomber, og med den rette motorsettingen er lydkvaliteten musikk for kresne. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvor får man tak i denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy André Bertelsen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har ikke prøvd denne selv, men et raskt google-søk tok meg til denne siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. august 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. august 2013 Jepp, det er riktig snarvei. Jeg fikk min for lenge siden borte i "uthuset", men linken bringer deg direkte til Mosquito`n . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Oj, oj. lekkert. Har vært svak for Mossie siden tidlig i tenårene. Nydelige linjer og to Merlin. Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Yep, denne er absolutt å anbefale. Jeg har hatt den en god stund i hangaren nå. Dette er freeware med svært bra kvalitet. :cool: Ernst: på tide å ta opp igjen formasjonsflyging på MP (med Mossie)?... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 For de som er interesserte i "the wooden wonder" så er det en lengre artikkel om Mossien i denne månedens "Flypast", inkludert et intervju med mannen som eier og flyr verdens eneste flygedyktige Mosquito Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. august 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. august 2013 Ernst: på tide å ta opp igjen formasjonsflyging på MP (med Mossie)?... Det kunne vært veldig artig Mossie`n må være noe av det beste for å bedrive tett formasjonsflyvning. Har prøvd noen ganger med opptil fireflys formasjon med "recordern", og det er kjempegøy, men MP er jo best. Dessverre har interessen for å fly i formasjon vært laber, og det meste av MP-flyvningen er som regel spredt kaos :grin: For tiden benytter jeg dagene mye utendørs, men når kveldene begynner å bli mørke, må det bli tid til litt MP-aktivitet igjen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 For tiden benytter jeg dagene mye utendørs, men når kveldene begynner å bli mørke, må det bli tid til litt MP-aktivitet igjen wink. Høres ut som en god plan Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.