Gå til innhold

Nye Gardermoen


Anbefalte innlegg

Gardermoen er overhalt mht. T2, nye taxiways og belysning. Jeg kommer til å la noen gater bli stående, selv om de er borte nå. Ellers blir det for nakent. Men de er tatt ut av drift, ingen fly vil parkere der. T2 er selvfølgelig fri fantasi, inntil greia faktisk er ferdig, real-life.

 

Fotoet er nytt, og mye bedre :grin: enn det gamle. Regner med å utgi dette sammen med AoN 3.43 når ENBR er fikset for fps bugs.

 

Nattbelysning på fotoet er DAUDEN å holde på med. Har lagt inn hovedveien, resten kommer siden kanskje :whistle:

 

gm1_zpsc7f45c26.jpg

 

gm2_zps876553c6.jpg

 

gm3_zps5c4845fb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, har de i boks via nye AIP kart.

 

Men det jeg gjerne skulle visst, er nøyaktig hvor de nye lysmastene skal stå. Lyset er på plass, men ikke mastene. Har ellers laget helt ny main belysning til terminalen (apron). Den gamle var ett stort polygon, og det ga problemer med krumming av jorden. Så den har jeg byttet ut til mange små i stedet. Sabla slit :cry: :wink:

 

PS: Thomas, mente du flyselskaper? Jeg har bare copy-pastet foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grin:

 

Han tykje dukket opp i går, skjermkortet (3GB) brøt nesten sammen. Årsaken var nok at prosjekt PSD fila var på 2,2GB mens jeg holdt på, og jeg hadde cirka en kvadratkilometer gress liggende i flere layers (fila nærmet seg 3GB). Måtte slette en layer og restarte PC'en! Men så har også området mellom apron og nye taxiways nå (endelig) fått riktig utseende, ser ikke så herjet ut mer. Er bare jeg og PC'en som er herjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...