Marius Granli Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Heisann! Ser treningene våre har blitt etterlyst. Vi skal ha to nye treninger på VATSIM førstkommende søndag og onsdag fra 1900-2100 lokal tid. Sivert sitter som vanlig på approach. Både VFR og IFR er velkommen opp til Trøndelag kom og fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Bumper denne, håper på masse trafikk nå ikveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Vi er på en halvtimes tid til Bra med fly i dag og, helt supert! PS: Fortsatt ikke for sent å komme innom for patterns eller lignende eller å fly fra Trøndelag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Martin Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Flott at dere er "på'n igjen"! Er dessverre bortreist, men skal se om jeg tør å snike meg innom på onsdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Da sier vi takk for i kveld, og takk til alle som kom Vi gleder oss til onsdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Med det været som er meldt i morgen kan det hende jeg må vektoreres inn mot Værnes, da maskina jeg kommer buldrende i ikke har all verdens med navigasjonsutstyr, og så får vi håpe at ceiling ikke er for lavt til at jeg ikke ser banen :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Det får vi nok til Sitter på jobb og gleder meg stort til i kveld, håper på masse trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Vi er på, alle er velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har et alvorlig problem med radioen min ser jeg. Får til å stille inn ENVA_APP på 118.600 Men når jeg skal stille inn tårnet får jeg kun til å velge mellom 119.390 og 119.425 Den hopper automatisk til en av de når jeg velger Comm. Før det får jeg til å stille 119.400 Kan bli problematisk å få kontakt med tårn da. Fly er A2A B-17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Bruker du squawkbox? Da kan du skrive kommanoen ".com1 119.400", om jeg husker rett. Er en liknende kommano i fsinn også. Klikk på tekst-feltet i fsinn chatten, så skal du få opp en boble med de ulike kommandoene Dette overstyrer radioen i FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hah, fikk kræsj i simmen rett etter takeoff gitt. Glemte å sette ned innstillinger når jeg valgte NGX :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Takk til alle som kom, imponerende mengde trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.