Pasi Jorgensen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Siden det er så lite liv her, så får jeg vel bidra med noen bilder fra Finnmarka prosjektet. Man kan jo ikke bare jobbe, så jeg fikk mast meg til en kombinert kose/jobb tur. :grin: Siden det er ENMH som er under innvikling, så startet jeg fra ENBV, med andre ord ett kort lite hopp, helt perfekt for en liten grønn en fra widerøe. Like før æ fær. Taxi 2 active. Så bærer det rett opp til FL050. Flyvertinnene starter å rasle med sølvtøyet mens jeg klatrer til marshøyden. Da kommer vi inn over land igjen, opp til venstre ligger Gamvik. Været var ikke det beste, og det var meldt overcast og vind fra 270 med 17 knuter i kastene. Og overskyet var det, så ingenting før jeg brøt gjennom skylaget ved ca 900 føtter. Fortøyd ved terminalen. Fortsatt god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Svensen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Flotte bilder ! Og enda bedre billedtekster... Det er godt at gravaalvoret er på vei ut av forumet og den lekende humoren inn igjen. Dessuten: Under VFR flyging betyr scenery-oppløsning og detaljerte texturer nesten alt. Takk for titten! PS. Hvilken Twin Otter modell og paint ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Lekkert (slafs) :grin:. Bare noen dager til jeg kan prøvefly Finnmark på nytt nå :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. juli 2013 Premium Medlem Del Skrevet 21. juli 2013 Flotte greie dette Pasi ,Paint og scenery ser meget bra ut ,sitter her i full sommer med +28C i skyggen så måtte bare teste litt da det ble noe HOT å mekke nede i båten nå og ferien har startet for min del og kona har okkupert sofaen med akutt isjas så sånn går nå dagan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Takker så mye for oppmerksomheten, alltid hyggelig å få annerkjent ens egen eksistens. Joda, det føles definitift mye bedre å suse langs kysten når man faktisk kommer fram til noe....som ikke er default. Når jeg tenker meg om, alt er bedre enn default :grin: Flyet er TW v.2 fra aerosoft (sluppet for ikke så alt for lenge siden). Painten fant jeg på TS i filbiblioteket, men det er kommet en god gammel en på forumet til AS som kan lastes ned: http://forum.aerosoft.com/index.php?/files/category/47-twin-otter-extended-repaints/ @Robert: det finnes alltid en bra grunn til å simme, enten er det for kaldt eller for varmt...heldigis :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Og her finner du link til painten, men du må høyre-klikke og lagre som. Jeg vetta F hvordan jeg skal få fikset det, har prøvd alle variasjoner men høyreklikk ser ut til å være det eneste som funker. http://www.polystack.com/Repaints.html EDIT: Det ser ut som at jeg har klart å herpe alle linkene igjen he he, dere må bare vente litt så skal jeg se om jeg ikke klarer å huske hva jeg gjorde forrige gang....melder når linkene fungerer :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 22. juli 2013 Premium Medlem Del Skrevet 22. juli 2013 http://www.polystack.com/freeware/Aerosoft_DHC6_Wideroe_NC.zip Bruker du denne adressen så går det bra.Du har fått noe ekstra foran http:osv.som ikke skal være der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. juli 2013 Premium Medlem Del Skrevet 22. juli 2013 Ser ut til at linkene virker nå ...jaffal på Widerøen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Ja, nå funker det igjen, måtte gå igjennom hele html kodn linje for linje, og jeg fant mange rare henvisninger lol. Men nå skal alle linker være funksjonible Har også lastet opp alle BBS airbus paintene for de som er interresert http://www.polystack.com/Repaints.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Svensen Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Både TW modell og paint er nå i boks, og de første prøveflyvninger foretatt.Gromme saker!! Takk skal du (og Aerosoft) ha ! Med siste Finnmarksoppdatering installert - er det bare å vente på de første vinterstormene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Flotte bilder av et flott fly i et flott fylke :cool: Det er bra at noen lager litt nytt liv i Nord-Norge på scenery-fronten. Da er det vel snart på tide å børste litt støv av simmen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Nord Norge har jo vært neglisjert alt for lenge. Har jo forsøkt å sparke noe igang tidligere. Men det var jo umulig å finne nok råmateriale til å engang tenke på det. Nå er vel ståa egentlig ikke så mye bedre...foreløpig he he, men jeg peiser på uansett. Og når det er sagt; det blir det det blir, de er jo tross alt basert på nesten ingenting :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Noen bilder fra nattens mulm og mørke, nattbelysningen måtte testes. Like før decent. Bryter i gjennom skylaget og kan så vidt skimte lysene fra flyplassen. Spoler fram til kort finale. Bakkekontakt og både reversj og bremser får kjørt seg. Ruller opp til terminalen. Takker for turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Flotte bilder! Hvordan i all verden klarte du å få lyskast?? Har ENBR fra Cloud9, som har lys fra stolpene, men dette er kun layers på bakken. Og jeg forsto det slikt at det var ikke mulig med lyskast effekter, men dette er tydligvis myte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Helt RÅE bilder! Lukter nostalgi og JETA1 lang vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Mja, Cloud9 sceneriet er vel noen år gammelt, dette er litt nyere teknikk Det gjenstår ennå endel tweaking og dette var bare første test. Men det er hyggelig å høre det (kanskje?) falt i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 P3D / DX11 I presume? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Neida, dette er std fsx og bildene er helt uredigerte...rett ut av sim'en og itj no juks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=426810 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.