Gå til innhold

Vurderer X-Plane 10 Global


Carl Nelson

Anbefalte innlegg

Ja dette var ikke bare latterlig Marius, men rett og slett tåpelig og barnslig. Folk må jo få muligheten til å velge hvis det blir linket til et annet flysim-forum? Er vi i det gamle Sovjet fremdeles siden man sensurerer navnet og linken til det andre flysim-forumet?? Jeg bare spør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lenge slitt med FSX. har allerede planer om å dra meg over på X-plane10. men den store fordelen med XP10 er at siden den er et 64Bit program så kan den utnytte det pc'n din e god for.

jeg sitter med en 4Ghz cpu, 32GB ram, skjermkort som har 6GB Vram, og mye lagringsplass.. FSX bruker ca 1/4 av det min pc kan gi... mens derimot XP10 vil bruke alt den pc'n er god for..

 

testet for noen dager siden å skru all graffikk på Ultimate både i FSX og XP10, i FSX er det bare fps-drop og lagg lagg lagg, mens på XP10 ingen antydning til lagg eller fps-drop. det eneste som skuffer meg litt med XP10 er måten en kontrollerer knapper/brytere på i flyene, Default scenery ikke har byggninger på flyplasser, ai-traffikk og atc.. ellers er XP10 bedre enn FSX på alle måter.

 

og siden Microsoft har sagt at de vil gi opp supporten til FSX etterhvert, så tror jeg at XP10 er kommet for å bli..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

XP har en stor tilhengerskare og har nok kommet for å bli ja.Det trur jeg og men P3D er og på tur å komme i 64 bitversjon.Antagelig med P3D_V.2.P3D fortsetter der Microsoft slapp så att der ikke vil bli support fra Microsoft i fremtiden skal man ikke ta for tungt.Jeg har begge inne,men XP ligger langt etter enda med gode scenery så man får dekket det man hadde i FSX.Har man holdt på en stund med FSX og har mange addon så er P3D tingen å fortsette med etter mitt skjønn.Har man hverken FSX eller P3D og må starte fra scratch med å kjøpe addon og fly så kan XP være veien å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...