Gå til innhold

Flyengravity cdu/fms


Anbefalte innlegg

pluss frakt og moms med gebyr til den Norske stat så trur du må finne frem kalkulator igjen..... Enhet var NY når jeg kjøpte den. Han jeg kjøpte den av fikk den ikke til og virke noe jeg fikk da jeg kjøpte lisens til den. Bare så kjedelig med alle som skal prute på PM, ser ingen grunn til at jeg skal gi bort noe som er lite brukt og fungerer perfekt? Prøv og finn en enhet til samme pris et annet sted. Ellers så syns jeg at innlegget ditt er i bunn og grunn unødvendig. Så da beholder jeg den selv og putter den på hylla igjen. Tråden kan slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser hvor useriøst Flightsim.no har blitt. Hadde noen skrivd noe sånnt på andre fora så hadde innlegget blitt slettet og skribent hadde fått advarsel.

Jeg var faktisk den eneste som tok en rå sjangs og la inn et bud på den selv om den stod annonsert som "NY, men virker ikke, har gitt opp og få hjelp fra Flyenxxxxxx da de ikke svarer på mail osv"

 

Sure lepper, nei egentlig ikke jeg er jo tross alt en lykkelig eier av en FMC i perfekt stand :) Ha en fin kveld folkens.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...