Gå til innhold

ENSK


Anbefalte innlegg

Pga streik i Widerøe tok jag meg frihet til å dra til skagen for å utbedre omgivelsene litt. Flattens og litt 3D kan gjøre mye:) Broen og moloen til Andrew er det ingen ting galt med men jeg ville lage ny for at set skulle passe bedre med fotosceneryet. Sceneryet er her i vår kolleksjon. Fikk vist besøk av en kjent mann fra Nasaret også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der kan du se Andrew, da vet jeg det også. Må også få si at for ca et år siden postet du og Pasi tror jeg en del saker ang skagen og kystvaktbåter. Dette var inspirasjonen for meg til og starte med dette. Så det kommer kystvaktbase etterhvert også med mer:-D syns du gjør en veldig god jobb som klarer og rekke over så mange flyplasser. Så kan vi lokale beboerne ta oss av litt mer detaljerte oppdateringer etterhvert;-)

 

Inge, har skrevet en post på det første albumet ang verktøy og annen info om sceneryet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr mye helikopter ved Skagen og Sortland, til og fra en seilende KV Svalbard. Den skal forøvrig få nye texturer etterhvert. Også en KAB modell, forøvrig.

 

Flyplassene begynte jeg med da FSX kom på markedet. Var jo nødt til å i det minste lage nye flattens, da default jo er en dårlig vits.

 

Biter av fotoscenery har jeg brukt siden jeg kjøpte geotiffen til Gardermoen for lenge siden. Er jo medeier av fotoet, så jeg så det som min soleklare rett å også klippe ut de store takene fra Gardermoen fotoet og bruke det til 3D modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet så langt enda at jeg har tenkt i den retning. Men, med UTX aktivert under sceneryet så blir det trafikk. UTX er så presis at bilene følger veiene på fotosceneryet veldig bra. Eneste minus er at UTX veiene er litt bredere så det kan minne om høy promille av og til om man ser nøye etter:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...