Gå til innhold

Blogg fra hverdagen som kabinansatt


Tom Arild Hansen

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

 

Lenge siden jeg har vært innom her, men godt å se at det fortsatt er liv i miljøet :-)

 

Tenkte jeg kunne dele en ting her inne. Jeg har akkurat begynt på cabin crew-kurs hos Norwegian, og vil dokumentere alt fra første dag - i form av bloggskriving. Hvorfor? For det første - jeg synes det er gøy, og for det andre - det kan være mange som ønsker en jobb som kabinansatt, og som derfor er nysgjerrig på hvordan det livet er.

 

Jeg begynte å skrive noen dager før kurset startet, og kommer til å oppdatere omtrent daglig.

 

Så.... hvis du kunne tenke deg å lære mer om hvordan et slikt kurs foregår, og hvordan livet som kabinansatt er - så håper jeg du vil følge bloggen min. Og jeg kommer selvfølgelig til å fortsette skrivingen når jeg etterhvert begynner å fly.

 

Du finner bloggen på flyverten.no

 

Jeg vet det er mange her inne som kan masse om fly. Noen har hatt det som hobby siden de var små, og andre jobber kanskje med det til daglig. Men allikevel kan det kanskje være gøy å følge denne bloggen.... hvem vet? :-)

 

 

Hilsen Tom A.

flyverten.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en flott blogg. Hiver den i favorittene, jeg og. Hadde vært spennende om du kan skrive litt om hvordan dere i kabinen samarbeider med pilotene og slikt, når du kommer i luften.

 

Jeg må snike inn ett lite teknisk spørsmål. Hvilken plug-in bruker du til det banneret med skiftende bilder på toppen av forsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to! Setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Får liksom enda mer ved på bålet når jeg hører at folk vil følge med!

 

Carl:

Det er bare å spørre, og det kan jo hende jeg til og med kan svare ;-)

 

Marius:

Det skal jeg absolutt forsøke å gjøre. Men hvis jeg skulle glemme det, så får du bare minne meg på det :-) Det er ikke en egen plugin som jeg har lagt inn Marius. Derimot er den standard i wordpress-temaet jeg bruker. Er kjempefornøyd med det. Sjekk ut newwpthemes.com. Det jeg bruker heter Vecta, men de har mange andre fine også. Gratis!

 

Edit: Du har jo en kjempefin blogg selv Marius! :-) Kult! Legger inn en link til den fra min side etterhvert. Moro, ettersom vi har litt samme vinkling på bloggene våre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er pent nødt til å blogge nå som du er ferdig også! Det er alltids hyggelig å høre ting fra crew ombord på fly. Da kommer man veldig nærme på alt det som skjer, det andre blir nesten bare rykter i forhold (nå får jeg masse ATC, mekanikkere, avionikere, gatemanager etc etc etter meg, men det får være, dere skjønner nok hva jeg mente, og det var ikke vondt ment mot noen andre yrkesgrupper) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...