Tom Arild Hansen Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei folkens! Lenge siden jeg har vært innom her, men godt å se at det fortsatt er liv i miljøet :-) Tenkte jeg kunne dele en ting her inne. Jeg har akkurat begynt på cabin crew-kurs hos Norwegian, og vil dokumentere alt fra første dag - i form av bloggskriving. Hvorfor? For det første - jeg synes det er gøy, og for det andre - det kan være mange som ønsker en jobb som kabinansatt, og som derfor er nysgjerrig på hvordan det livet er. Jeg begynte å skrive noen dager før kurset startet, og kommer til å oppdatere omtrent daglig. Så.... hvis du kunne tenke deg å lære mer om hvordan et slikt kurs foregår, og hvordan livet som kabinansatt er - så håper jeg du vil følge bloggen min. Og jeg kommer selvfølgelig til å fortsette skrivingen når jeg etterhvert begynner å fly. Du finner bloggen på flyverten.no Jeg vet det er mange her inne som kan masse om fly. Noen har hatt det som hobby siden de var små, og andre jobber kanskje med det til daglig. Men allikevel kan det kanskje være gøy å følge denne bloggen.... hvem vet? :-) Hilsen Tom A. flyverten.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kjempefin blogg Tom Arild! Da har jeg lagt den i favorittene mine, og det skal bli spennende å følge deg. Jeg hiver inn en kommentar i bloggen din hvis det er noe jeg lurer på vedr jobben din Lykke til. Mvh Carl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ser ut som en flott blogg. Hiver den i favorittene, jeg og. Hadde vært spennende om du kan skrive litt om hvordan dere i kabinen samarbeider med pilotene og slikt, når du kommer i luften. Jeg må snike inn ett lite teknisk spørsmål. Hvilken plug-in bruker du til det banneret med skiftende bilder på toppen av forsiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Tusen takk begge to! Setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Får liksom enda mer ved på bålet når jeg hører at folk vil følge med! Carl: Det er bare å spørre, og det kan jo hende jeg til og med kan svare ;-) Marius: Det skal jeg absolutt forsøke å gjøre. Men hvis jeg skulle glemme det, så får du bare minne meg på det :-) Det er ikke en egen plugin som jeg har lagt inn Marius. Derimot er den standard i wordpress-temaet jeg bruker. Er kjempefornøyd med det. Sjekk ut newwpthemes.com. Det jeg bruker heter Vecta, men de har mange andre fine også. Gratis! Edit: Du har jo en kjempefin blogg selv Marius! :-) Kult! Legger inn en link til den fra min side etterhvert. Moro, ettersom vi har litt samme vinkling på bloggene våre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Har sjekket denne bloggen. Trivelig initiativ. Denne kommer jeg å lese i fortsettelsen. Lykke til med jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Fin blogg! Er vel få herfra som har fokus på eller mye kunnskaper om denne delen av faget, gøyalt med nye perspektiver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Tom A.: Ah, okay! Takk for tipset:) Hyggelig at du liker bloggen! Det blir nok litt mer action der framover enn det har vært hittil, for fra og med mandag så er det bare flyging fram til sommerferien. Hittil har det vært mye teori og slikt. Jeg slenger ut en link til din blogg på siden min også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Takk for det alle sammen! :-) Greit at jeg kan bidra med annerledes informasjon i forhold til hvordan det er å jobbe i fly. Man er vel stort sett interessert i det som skjer foran den lukkede døra :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Ja da var jeg ferdig utdannet da :-D Dere får hilse på hvis dere kommer ombord en gang! :-) Og hvis noen har spørsmål om et eller annet i forbindelse med utdanningen og/eller jobben, så bare fyr løs på bloggen flyverten.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Gratulerer som flyvert, Takk for god lesning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Grattis! Jeg skal sjekke ut bloggen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Takk så masse Andreas og Agnor! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Gratulerer! Flott blogg, faktisk den eneste bloggen jeg noensinne har fulgt med på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Hahaha! Så hyggelig Lars :-) Jeg håper det fortsetter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Etter mye venting på godkjenninger fra politiet og tilsynet, så er jeg endelig i gang i luften. I morgen tidlig begynner praksisdelen, og på torsdag er jeg forhåpentligvis i mål og ferdig utdannet flyvert. Følg gjerne med på blogg nå som jeg begynner å fly også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ja du er pent nødt til å blogge nå som du er ferdig også! Det er alltids hyggelig å høre ting fra crew ombord på fly. Da kommer man veldig nærme på alt det som skjer, det andre blir nesten bare rykter i forhold (nå får jeg masse ATC, mekanikkere, avionikere, gatemanager etc etc etter meg, men det får være, dere skjønner nok hva jeg mente, og det var ikke vondt ment mot noen andre yrkesgrupper) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.