Gå til innhold

Nesten komplett flysimulator selges


Anbefalte innlegg

God kveld!

Flytter til Trondheim og begynner på sivilingeniørutdanning til høsten. Har fått bekreftet fra Studentskipsnaden at jeg får bolig hos dem i nye Lerkendal studentby. Bolig = bofellesskap for 6 med felles kjøkken, bad og stue. Eget rom på 13 kvadratmeter. Det sier seg selv at jeg ikke får plass til flysimulatoren min, med mindre jeg får bruke stua (og det kan jeg ikke akkurat tenke meg)...

 

Derfor legger jeg ut hele greia for salg. Det vil si komplett simulator foruten selve maskina, som jeg tenkte å ta med meg (kan legge ut specs på denne hvis noen er interesserte i å kjøpe enten den eller alt komplett) da den er særdeles godt egnet for meg.

 

For å ramse opp:

- ProFlight multipanel ("autopilot")

- ProFlight radiopanel

- ProFlight switchpanel

- ProFlight rudder pedals

- ProFlight yoke med 2xProFlight throttle quadrant

- Tastatur og mus (enkelt og greit. Ikke noe fancy greier. Biltema tror jeg)

- 2xAce headset

- Mediahub (push to talk-knapp og switcher mellom høyttalere/headset)

- Fem Samsung-skjermer. 19" hvis jeg ikke tar helt feil. DVI/VGA og kabler følger med

- Sub + 6 høyttalere. Kan kobles i surround med denne maskina, hvis noen ønsker å kjøpe den

 

Med andre ord, her er det mulighet for å kjøpe komplett simulator! Har en vanvittig stabel add-ons som jeg muligens legger ut senere. Maskina er bygget av Steinar Grindstein, var i sin tid clocket til 4.8 ghz, men kjører i dag opprinnelig frekvens. Bør reinstalleres før den selges, noe jeg evt kan gjøre for kjøper. WIN7 Ultimate operativsystem. Det står to skjermkort i den, det er lett å sette opp oppsettet i Catalyst control center.

 

Spør enten her eller i innboks hvis dere er interesserte. Kan ta flere bilder etter hvert, men jeg er ikke hjemme akkurat nå. Bare å legge inn bud hvis det er interesse!

 

b723c0047a578a9ce41ed4ecce63c5cc.jpg

5b0b37d4c4c3205d46573a8de2aabe86.jpg

c87559ddc474542475f762bc0b34a5b9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rene businessmannen du Marius :)

Haha, huff, det har blitt litt kjøp/salg av ditt og datt... Nå er i alle fall pedalene også forlatt huset ;-) det går mot slutten, men har fortsatt igjen:

- Yoke + 2 x throttle

- Switchpanel

- Radiopanel (som noen har meldt sin interesse av)

 

Regner med ingen vil kjøpe tastatur/mus som ikke er mer spaktakulært enn en 100-lapp nytt, så jeg vil tro det går i søpla :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Har fått bud på yoken og radiopanelet. Begynner å bli mindre, både "trist" og helt greit ;)

52CE963B-E664-44AD-85BC-7F218130E5BD-1679-00000164FC1F7A91.jpg

 

Og for å understreke det: Pedalene er solgt :whistle:

 

Edit: Radiopanel solgt. Switch og yoke med lader og 2 x throttle igjen

 

Edit: Da har jeg kun switch igjen :) det mangler bakdel og går billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Werner :) Blir sannsynligvis sivilingeniør i industriell kjemi på NTNU, spennende! Ellers snakkes vi nok på VATSIM, går i gang med ATC-rating etter hvert. Har gjort ferdig S1-teoriprøven og noen sånne småtterier, så nå venter jeg på å få mentor ;)

 

Forresten er alt solgt nå (men kjøp gjerne add-ons, har maaange som må vekk!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...