Marius Nordsve Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Dette er bare starten på en ny måte å reise med fly, sier Boeing-topp om «bølgerytteren». http://www.dagbladet.no/2013/05/04/nyheter/hypersonisk/x-51/darpa/boeing/26994517/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, det blir spennende å se hvor lang tid det tar før oss vanlig dødelige kan dra nytte av denne hypersoniske teknologien til "flyreiser" :grin: Men det er spennende forskning! Jeg driver og leser på Principles of Flight på skolen her for tiden, og det er interessant å se hvordan fysikken bare "forandrer" seg når hastighetene glir gjennom det transsoniske området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex Glomsaas Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Wow! Det er en fjeredel av topfarten til romfergen det. Men hvis noen foreslår å prøve å gjøre noe kommersielt ut av dette klarer jeg bare tenke på Concorde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remek Kaluzynski Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 for meg ser det ut missil og ikke fly, men det som overasket meg er måten b 52 tok av, kom bakenden opp i været før nesa eller er det bare noe galt med mine øyne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans-Olav Malkenes Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 for meg ser det ut missil og ikke fly, men det som overasket meg er måten b 52 tok av, kom bakenden opp i været før nesa eller er det bare noe galt med mine øyne?? Ja no såg eg det og, merkelig.......... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Barenebarna våre vil riste på huet av hvor lang tid vi brukte på å forflytte oss, slik vi rister på huet i beundring for våre forfedre som reiste tverst over jorda i dagevis i en Constellation Teknologi er gøy folens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 for meg ser det ut missil og ikke fly, men det som overasket meg er måten b 52 tok av, kom bakenden opp i været før nesa eller er det bare noe galt med mine øyne?? Ja,spørs om piloten er vant til å fly taildragger,hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.