Kjell Arild Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Hjelper Andrew litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Lekkert :smile: Den hangaren ble flott. Teksten på veggen - er det fhv. forsvarspersonell som har ordnet det? Jeg får selv gjøre ferdig bagasjemishandleren. Hadde en ferdig i går, men så kræsja UVW vinduet, gmax styrtet i flammer, og jeg tok meg en drink... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Nei, det skiltet er det vi kaller kunstnerisk frihet, og en liten heder til de som har jobbet der, bl.a. noen bekjente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Den kunstneriske friheten har 110 prosent støtte her :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ja, her har jeg hatt oppstillinger en del ganger, både som rekrutt og senere som UB-sersjant. Både foran denne hangaren og den som ligger nær Kirkeveien og det som en gang ble kalt Undervisningsbygget (Kirkevn. 33). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Samma her Inge. Det første som slo meg da jeg så disse bildene. Hangar 3 var det den som lå rett ved flystripa og som vi gikk forbi når vi skulle på skytebana i enden der? Er jo firehundre år sida snart en traska rundt der oppe så minnene er noe rustne. Undervisningsbygget på utsida av leiren er vel fjerna eller endra seg mye sida 83 vil jeg tru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 5. mai 2013 Premium Medlem Del Skrevet 5. mai 2013 Rett bak Hangar3, var rekruttskolen, vist jeg ikke husker feil, og der gikk jeg 1963. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.