Benjamin Hennes Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hei! Mats Edvin Aarø skal ha sin første online trening på VATSIM i kveld. Denne vil foregå på Vaernes og overliggende ATC er selvfølgelig ønsket. Tidspunkt er 2030-2145 lokal tid. Vel møtt. EDIT: Ny tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy A. Johansen Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Skal ta turen nordover jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Høres bra ut. Treningen er flyttet til 2030 og varer til 2145. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Skal tas inn til vurdering om jeg skal komme innom! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy A. Johansen Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Skal gjøre unna litt ENGM ENBR tidlgiere på kvelden så setter jeg snuta nordover rundt 20.00. Flott å se at det rekrutteres flere ATC`er. Ønsk han hjertelig velkommen og lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy A. Johansen Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ingen på enva enda gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.