Gå til innhold

Klapp med Thomas Cook?


Joachim Buerskog

Anbefalte innlegg

Så får du håpe at cabinbesettninga ikke er like grinete som dem som jeg hadde påtur til bulgaria sist sommer. Spurte pent og høfflig om å få lov til å komme fram å se i cocpitt, men ble avspist med et surt svar om at etter 11.9 og 22.7 hadde fremede ikke noe å gjøre i cocpitt. Men jeg vet at tc har som polisy at de tar imot besøk i cocpitt. Dette ble sjekket ut via en cpt i selskapet som er på flypratforumet. Da jeg etter hjemkomst nevnte dette ble vedkommende iritert, og sa at dette har ikke cabinpersonlet noe med å avgjøre. Et besøk der framme skal avgjøres av pilotene, og ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg et brev hvor du i korte trekk presenterer deg selv og frembring ditt ønske. Inkluder gjerne et bilde av deg selv i forbindelse med den aktivitet du bedriver innenfor luftfart. Få deg et sete lengst mulig fremme og skriv setenr på brevet. Vær tidlig ute med å komme deg ombord og lever brevet til personalet som tar i mot deg i døråpningen. Få de til å levere det inn til kapteinen. Det bør "funke" i enkelte tilfeller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er best å spørre pilotene direkte. Det er vanskelig for dem å avgjøre om du er tilregnelig gjennom en flyvertinne eller et brev. Spør flyvertinnen i det du kommer inn i flyet om du kan få ta en titt foran. Vanligvis vil hun/han da gå fram og spørre om det er greit, for så mest sannsynlig slippe deg frem. Hils på pilotene, si at du er veldig flyinteressert, snakk litt flyrelatert, fortell om hva du driver med osv., og når det nærmer seg "på tide å gå" spør du om det er muligheter for å sitte på klappsetet. Den taktikken har funket bra for min del ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...