Gå til innhold

Mye rart på vatsim


Erik Karlsen

Anbefalte innlegg

Satt litt på ENCN i går. Da var det en som logget seg på rnw.

På ENGM i dag, så var det først en som pauset rett etter avgang, og like etter på, som kom det en til som logget seg på rnw. Jeg prøvde å få tak i supervisor på han som pauset, men min komando er vel feil. jeg skrev

(. Wallop)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja hender man ser mye rart.. Ikke alle som leser Vatsim-reglene før de tar sin første tur :whistle: Lurt å ta kontakt med de pilotene det gjelder via PM og fortelle dem hva de gjør feil og hva de må/ikke må gjøre neste gang. Jeg bruker kun wallop hvis det ikke finnes noen annen utvei enn å fjerne flyet fra serveren - for eksempel hvis piloten er umulig å få kontakt med eller bare flyr bajas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,ikke 100% real life......men irriterende nok for ATC og de som ønsker å gjøre dette så rett som mulig......regler er regler og de syns jeg man bør følge.

Har nok tabba meg ut på VATSIM noen ganger og gjør det muligens enda,men da syns jeg ATC gjør en fabelaktig jobb med veiledning og tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...