Gå til innhold

Erfaringer med Novair?


Anbefalte innlegg

Reiste med Novair til ZTH for 2 år siden, var helt ok.

De har såkalt oppgraderings pakke, men du går ikke glipp av noe dersom du ikke tar denne.

 

Ellers så stopper de å servere tidlig i flighten.

Maten er midt på treet.

 

Damene når vi dro var veldig bra, vi fikk hel kvinnelig besetning :-D

 

Flyene ser velholdte ut og det er ikke mangel på fagkunnskap i selskapet iallefall.

 

Så er bare å lene seg tilbake å nyte turen, dette er ett selskap som fortjener ros for servicen generelt under turen.

Vi fikk masse info under flighten og det var veldig greit.

 

Hvor går turen Reidar?

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy Novair Oslo-Hellas i fjor, de hadde ingen problemer med å slippe meg inn i cockpit etter ID-kort visning, men jeg fikk ikke sitte på klapp under landing. Jeg gikk bak i kabinen på ca 4000-5000 fot, de ønsket ikke at jeg skulle "bli sett i cockpit" på bakken på GM, da de har egne regler på dette. Nå er jo dette "standard-suppe-prat", men i og med at jeg har ID-kort og er ansatt i et nærliggende flyselskap skulle jeg tro at de ikke snakka BS til meg :P (Men jeg skal ikke utelukke at det var regel-rytter-piloter jeg fløy med da, det er iallefall slik jeg opplevde det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...