Gå til innhold

AoN 3.3 shots


Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Kjevik er egentlig et høstbilde (for sommer), men jeg tuner ikke bildene for hardt. Bikker såvidt på slidere for color balance og hue/saturation, også for å skape høst/vår. Dette fungerer mye bedre enn replace colour, og som før nevnt, en skal ikke tune for mye mot FSX farger, da de er helt på trynet. Det var derfor jeg bestemte meg for å omringe Kjevik med mer av fotosceneryet, og det viste seg å være et godt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, takk for kommentarer som varmer mer enn konjakken. Tromsø er jo spesiell; mange av oss er medeiere av fotosceneryet :smile:. Denne utgaven er spesiell på andre måter også, da den inneholder tre fotoscenery, og innkjøpspris for AoN nærmer seg vel snart 15-20.000 kroner, og det er freeware...

 

Nå også med Runway Ahead marks og videreutvikling av Værnes, med takk til Kjell Arild. NA og AoN i lett blanding.

 

Jack, ja, komplett utgave, og bytte hele AoN folder som vanlig. I tillegg må du laste ned tre fotoscenerys. De er i størrelseorden 34-130MB. Ganske enkelt dette. Har du ENBR som eget scenery fra før, så slett alt sammen.

 

Regner med opplasting mellom Torsdag og helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke XO. Sliter bare mer på magan, der VS likevel gjør en perfekt jobb :grin:. Kan ellers nevne jeg har fått tilsendt kjekke varer fra Europa .... som en liten takk fra de også. Det finnes også en VA i Canada som har flyttet hit, pga tilgang til scenery de liker. Jeg slutter aldri å bli forbauset over hva som skjer her og der.

 

Legger til et par shots (to i meg selv, to til dere :grin:)...fra Kjevik. Vanligvis råder jeg andre scenerydesignere til å fuske med baksiden av flyplassen, meen ... og så har jeg lagt til den ubetydlige detaljen at skilting på ENCN gjennom årene begynte med brunt, så blått, nå gult - for parkeringer.

 

cnS3_zps84b20f6b.jpg

 

cnS4_zpsa4fc8b12.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Andrew

 

Har et litt merkelig proplem i Tromsø med fotosceneryet. Der dukker det opp FS vann der det ikke skal være noe vann. Kjøre UTE med siste utgave av NSX_II etter din oppskrift.

 

Ellers så har jeg oppdatert afcaden for ENTC, da en del smågriser som B737-700, 600 og 500, samt Airbus A320 parkerte langt forran dockingbroene. Om du vil ha denne med i AoN, så rop ut, så skal jeg sende denne til deg pr mail Andrew.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å se et bilde, Steinar. Har jo ikke dette problemet selv...

 

Jepp, tar gjerne en titt på den afcaden. Vi kan godt dele prosjektfilene om du vil, for ellers mister jeg CVX fila (flatten og landclass) hver gang du bare sender en afcad og jeg åpner den. KAB og jeg deler nå prosjektfilene for ENVA av samme årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...