Christian W. Sager Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 God ettermiddag. Ja, jeg vet dette er kort varsel. Men dette ble liksom bestemt i huj og hast. Jeg når i kveld 10.000 timer når jeg er på retur fra Palma. I dag ble det signatur flighten min fra Kvernberget til Palma og opp igjen for å feire timetallet. Derfor har jeg et håp om å få ATC dekning når man lander i kveld. Håpet er Oslo og Bodø kontroll sør. Dette sikrer dekning for min flight igjennom hele Norge, helt ned til bakken på Kvernberget. Planen er å ta en low approach over Gardermoen på retur hjem fra palma om det er ATC til stede. Flighten blir gjennomført med Braathens callsign. BRA195 på vei ned til Palma, og BRA196 på vei hjem igjen. Dette for å vekke litt minner fra den gode gamle Braathens tiden, og 196 ble brukt som rutenummer på kvelds flyet til Kvernberget. Om noen kan dekke posisjonene over, kanskje til og med Kvernberget radar. Dette hadde jeg satt enormt stor pris på. Om noen piloter har lyst til å bli med på returen fra Palma for å bidra til en flott tur, og en god feiring. Ønsker jeg alle hjertelig velkommen til å bli med! Avgang fra Palma er estimert til 18.30 Lokal Norsk tid. Flytid beregnes til Ca 3 timer og 50 minutter. Ha en fortsatt fantastisk dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Grattis!Jeg kan joine på en tur jeg.Primera flight! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg krever bilder i fra flyby om det skulle klaffe. :-) Grattis, helt sinnsykt tall. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian W. Sager Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Kan hende det blir litt mørkt for noe særlig bilde, men skal se om jeg kan få til noe. Da var man i lufta, på vei mot FL360. ETA Gardermoen: 21:32 Lokal tid. ETA Kvernberget: 22:20 Lokal tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Jacobsen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hadde jeg ikke ligget nyoperert på sykehuset hadde jeg gjerne tatt kvernberget radar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Martin så godt som du klarte deg som brannbil her for litt siden synes jeg du heller skulle spylt han ned ved ankomst!! Sager, gratulerer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian W. Sager Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Takker for flott ATC både på Gardermoen og hjemme på Kvernberget. En low approach på Gardermoen som nesten skrapte tarmac og en low approach på Kvernberget. 4 timer og 16 timer enroute totalt på turen. Det var 10.000. Hva som skjer videre får man bare fundere på. Takk igjen for hjelpen i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Bare morro! Gratulerer! Imponerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Gratulerer, Sager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvordan i #%}%{}% har du greid å få 10000 timer på Vatsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Er det ATC og pilot regnet sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.