Joachim Buerskog Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei :-) jeg skal ha enda en trening på ENVA i morra den 17.01.2013 kl 2030-2200 så håper det blir litt trafikk Både VFR og IFR er velkommen men trenger mest trening på VFR men setter også pris på IFR! Happy flying -Joachim Buerskog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Dette blir rett og slett en liten preutsjekk på Joachim. Det vil si at han sitter å styrer trafikken uten at eg hjelper han. Kom å gi han en utfordring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Lykke til skulle joinet om jeg ikke satt i Stockholm men kan jo tipse om: SOLKA N133 OVDAL L77 BOR M996 ELTOK eller KOGAV Z11 TRM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.