Gå til innhold

737 Throttle + GF MCP-PRO selges.


Øystein Haugan

Anbefalte innlegg

Hei

 

Selger en stk throttle å mcp rimelig da jeg ikke får tid til å bruke dette lenger.

 

Throttle er pnp usb fra Cockpitsonic

- denne er helt i orden bortsett fra at den ene throttle hendelen ikke går helt på max,regner med at det kun er ett par tannhjul å dreie på.Dette kom etter at den var inne til rep å jeg har ikke hadd mulighet til å se på dette.

-Ønsker bud.

 

start pris sett jeg til 3000.- kroner + frakt.

 

DSC_0836_zpsd07fae03.jpg

 

Se bilde nr 2 for max hendel på eng 1..ikke noe problem å bruke da jeg har justert disse lik i driverprogramvaren som du laster ned fra Cockpitsonic

 

DSC_0835_zps246dda9f.jpg

 

 

En stk Goflight mcp-pro pnp usb.

Bud ønskes.

 

Startpris 1000.- kroner + frakt

 

DSC_0841_zps0bba8223.jpg

 

Kom med bud innen 31.01.2013

Send meg gjerne en sms eller ring for evt.info tlf: 95 10 30 25

 

Mvh Øystein

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt motoriseringen selv om jeg kjøpte strømforsyning med til den..dette pga at jeg var uheldig med en kobling på min første tq fra cocpitsonic som da hadde fabrikk feil å slukknet helt da jeg satt power på. De tok den i retur å sendte meg en helt ny throttle(ja ny) å den har jeg hatt stor glede av å fly med..Det er faktisk ukjent for meg det du skriv,men mye mulig.

Pris,ja hos meg står den bare i boden så da er det likeså greit å selge den mens den ennå har verdi.

 

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Throtten blir levert for manuel bruk orginalt så må du betale ekstra om man ska få den motorisert,denne er som sakt aldri vært motorisert ,men det er fulgt mulig med en strømforsyning som jeg har tilbyd kjøper.

Jeg kjenner kun til det som ble opplyst fra produsent da jeg kjøpte denne ,å det som Kjetil skriv er nytt for meg.

Sku det være tilfelle så beklager jeg feilinfo som jeg selv har motatt. :confused:

Ser man da bort ifra motoriseringen så fungerer den supert med de pmdg å wilco som jeg har brukt den til. :/

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...