Inge Jenstad Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Noen som vet fra hvor man kan laste denne patchen, v 1.5? Har lagt inn t.o.m. v 1.4, men noen sier av v 1.5 er kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Du kan jo prøve her Se under UTX Europe for FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Lagt meg, men jeg kan sene den i morgen inge. Hvis du ikke hadde funnet dem til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Ja, jeg kjenner til denne, Bjørn, men etter at jeg har åpnet patch instructions, så virker ikke linken i PDF-dokumentet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hmm, det var rart, Inge. Skulle gjerne gitt deg en direktelink fra dokumentet, men det gikk dessverre ikke. Det funket her ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Prøv denne da: Patch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Jepp, den virket! Hjerteligst! Får teste den ut i morgen og se om den gir noen "minneverdige" opplevelser. God natt (00:48). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.