Gå til innhold

windows 7 eller 8


Christian Berg

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Hei, generelt er det slik at Win8 gir litt mere ytelse på det meste men personlig så står jeg på win7 64, den er nå blitt så stabil... jeg ville personlig ha kjørt win7 64.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt så spiller det veldig liten rolle om du kjører Win7 eller Win8 for gaming generelt. Kjører selv Win8 uten noen større problemer, og noen stor forskjell i ytelse er det ikke.

 

Istedet for å basere deg på hvilket OS som er best for FSX, så er det viktigere å basere seg på hvilket OS som er best for deg. Selv liker jeg Win8 veldig godt, men det er veldig mange som ikke klarer omstillingen Win8 innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen for svar, jeg sattser på og forsette med win 7 tror jeg, det virker tryggest.

 

Pål Henrik, det er en pc i byggedeler, selvplukk, fikk mye bedre pris og hjelp på netshop.no enn på komplett så må skal det bestilles.

 

Men lurer på de brikkene her, noen som veit om de er bra:

 

Minnebrikke:

Kingston HyperXPredator16GB 2133MH

kit 2 stk 8 GB Non-ECC CL11

 

også lurer jeg på om denne strømforsyning er bra?

Corsair TX850M Enthusiast Series

PSU 140mm vifte, modulære kabler

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...