Christian Berg Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei, en jeg kjenner skal kjøpe deler til pc, så spurte han meg hva skjerkort som er bra nå, da jeg ikke har mest eilign sender jeg spørsmålet videre her, hvilke skjerkort er meget bra på fsx nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Nå har ikke jeg mye peiling, men har overhode ikke hatt problemer med spill av noe slag med mitt skjermkort. Det være seg Assasins Creed 3, BF3, FSX osv. Har et ASUS GeForce GTX 660Ti 2GB PhysX CUDA. Dersom noen vil gå mer i dybden på det, noe jeg ikke kan, er det fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 ASUS GeForce GTX 660Ti 2GB PhysX CUDA Dette er det mest fornuftige valget av skjermkort som kan gjøres til FSX bruk. Grunnen er enkel "mest for pengene" Koster mindre en GTX 670 og 680 men yter bedre en 670 og er i enkelte aplikasjoner å lukter på ytelsen til 680 kortet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Kan jo dytte inn to GTX 660 kort til samme prisen som det et GTX 680 koster. Det hjelper kanskje ikke så mye i FSX/P3D, men rocker i andre spill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.