Tor-H Bergseng Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hei alle medsimmere! Sitter her med et ufattelig frustrerende problem. Starta opp simmen igjen etter noen uker uten pedaler da jeg hadde faatt en provisorisk Saitek Aviator stikke i hus, men problemet er at ingen av mine fly vil taxe som for. Maa nesten opp i TOGA for aa faa flyet til aa rore seg. Har ikke innstallert stikka, men kun laga axis assignment i FS9 settings. Har heller ikke brake settings paa stikka da det av en eller annen grunn ikke ville fungere. Finnes det noen der ute som har et clue om hva problemet kan vaere? Tor-Haakon Bergseng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Bumper denne litt. Har forstaatt at det kanskje kan vaere sim1.dll filen som er odelagt av en eller annen grunn. Finnes det en engel der ute som kunne tenke seg aa sende meg denne filen fra modulmappa i FS9? mail thbergseng@gmail.com Mvh Tor-Haakon Bergseng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hei, Kan dessverre ikke hjelpe med noen løsning på problemet, men har sendt deg sim1.dll på mail Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Tusen takk!! Problem solved. Hvorfor det skjedde vet jeg ikke, men naa er det i orden ihvertfall! Tor-Haakon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 En saa lenge. Problemet er tilbake. Aner ikke ha som foraarsaker dette, men utrolig frustrerende. Kjedelig med reinstall ogsaa. Kan Saitek Aviator ha noe med dette aa gjore? Noen som har vaert borti problemet for? Tor-Haakon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.