Gå til innhold

ENGM_APP S3 Checkout 02.01.13 1800z-2000z


Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Wow, elendige kontrollere vi får som ikke takler mer enn 5 fly samtidig. Supert!

 

Gjør som Anders sier, ta det direkte med TD.

 

Den avgjørelsen som ble tatt da du fløy, ble tatt av ATC. Da tok han den avgjørelsen, og sånn ble det.

 

Du kaller Wim en elendig kontroller. Tror du han synes det er så ålreit å lese det?

 

Mulig jeg misforstår deg, men dersom alle andre ATC'er er så udugelige, kan du faktisk la være å fly i Norge.

 

Uansett, du får lære oppe alle ATC'er som skal ha trening. Da blir nok ting bedre.

 

 

Ha en strålende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som tok turen innom Gardermoen i kveld, takk til Anders M. G. for trening, takk til utsjekkerne og takk for gratulasjonene.

 

Når det gjelder din emergency PK så kom den på ett tidspunkt hvor jeg måtte gi mange instruksjoner til andre fly, så jeg valgte å gi dem prioritet framfor din nødssituasjon. Men jeg lærte uansett noe nytt pga det så jeg får vel nesten si takk til deg for at du tok deg tiden for å støtte opp rundt min utsjekk

 

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...