Gå til innhold

FLG?


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Er det deltakere eller crew til selve arrangementet det spørres om her? Så vidt jeg husker så sa vår "FLG-general opp" i høst grunnet familiære momenter. Så jeg lurer litt på hvorfor spørsmålet kommer nå? Kartlegging på crew eller deltakere? Hvis svaret er det siste så blir jo selvsagt mitt neste spørsmål; Er du klar til et nytt FLG, Geir? Veldig fint om FLG kommer på plass igjen, det må jeg si.Takker for at du prøver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei Birger, jeg lurer bare på om det er noe stemmning for nytt flg, jeg har sagt opp jobben min og har kansje fått litt mere muligheter en sist, så derfor vurderer jeg, det er jo en veldig fin greie for alle sammen, og jeg er litt sånn skrudd sammen at kan man så gjør man, så tenker litt rundt dette. Har også fått litt spørsmål fra andre miljøer som synes FLG er spennede, sett i fra den proffesjonelle siden. Så vi får se, jeg har gått fra aldri mer til ...hmmm.....ja ja...kansje det du....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...