Svale Andre Leren Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Hei! Svaret på ekstra-oppgaven som jeg la ut i går var Tryggve Herman Gran. Oppgaven var ei heller denne gangen vanskelig nok til å skille de 3 finalistene. Derfor ble vi enige om å trekke vinneren til slutt. Derfor vil jeg gjerne gratulere: Sivert Indergaard som vinner av premien. Han vil få en valgfri DVD i nettbutikken. Jeg vil også gratulere: Audun Fikke Espen Sandøy Dere har alle gjort en fin innsats, og jeg håper mange av dere deltar også neste år. Takk for i år og godt nytt år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Gratulerer Sivert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Gratulerer Sivert. Kos deg med en velfortjent DVD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Gratulerer, Sivert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Gratulerer Sevve! Svale, kan du forklare svaret for luke 12? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sandøy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Gratulerer Sivert. Jeg får prøve på nytt til neste år Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Oi, dette var ikke forventet, takk! :grin: Var vel endel flaks at jeg vant, mtp trekning. Gratulerer med annenplass, Audun og Espen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 28. desember 2012 Premium Medlem Del Skrevet 28. desember 2012 Gratulerer Sivert. Og tusen takk til Svale for flott julekalender, det har vært utrolig morsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.