Gå til innhold

Jeg vasket keyboardet...


Jon Arne Iversen

Anbefalte innlegg

...mens PCen var i gang. Dette går da alltid greit.

 

Men ikke denne gangen.

 

Plutselig fyrer FSX opp og det første som skjer er at jeg blir spurt om jeg vil bruke de nye keybindsene jeg har satt, jeg trykker nei. Deretter vil FSX at jeg godkjenner at alle addons som UT2 og FCUICP kan bli kjørt mens jeg spiller.

 

wtf? Hva skjedde lissm? Aner ikke hva somhar skjedd i fsx. Har ikke tid til å teste ut, men dette var da merksnodige greier. Er et g510 keyboard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å legge tastaturet i ren klorin i fem timer, i tillegg til å skylle det med høytrykksspyler etterpå. Det er riktignok litt vanskelig å lese hva som står på de tastene som er igjen nå, men kan du touch så er det jo ikke noe problem. Dessuten; plugger du inn tastaturet mens det er vått så skriver det av seg selv, det er jo absolutt et teknologisk framskritt. Ikke alltid like lett å skjønne det som skrives, men... ;)

 

saljkrWE¤Rfgsjkhltg"#¤rfnlskrj54%#W42334!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...