Lars Damgaard Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hei alle Flight-simmerer" - Endelig fik jeg køpt meg en PC, som skulle kunne klare det meste i Flight X. ( Har ellers kun brugt Fs-9 ) Efter innstalisjon av X ( 10 ) , kjører alt perfekt. Både med joke, pedaler og alt annet. MEN...! Jeg får ingen LYD ! - Noen som kan hjælpe meg ! Der er lyd på¨ALT annet på PC'en. På forhånd mange takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy André Bertelsen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Tviler på at dette blir å fungere, men kan det virkelig være så enkelt som at du har skrudd av lyden? Prøv å aktivere/deaktivere lyden i FSX ved å trykke på 'Q'-tasten på ditt tastatur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Sjekk lydsettings i FSXen? Sjekk at den ikke er mutet i kontrollpanelet på oppgavelinjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.