Pasi Jorgensen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg og Øyvind tok oss en tur for å lufte Vestfjordoksen da han først nå (unbelivable!!!) fikk installert siste versjon av oksen. Klar for launch! Det var skikkelig ruskevær Øyvind hakk i hæl. Så flyr vi mot Evenes. Nærmer oss Evenes og går litt lavere, her, noen få øyenstrakser før Øyvind blir veldig intim med ett lite fjell. Ser dere Øyvind? Robert mønstrer på MP. Så setter vi kursen for Bodø Når vi nærmer oss både går vi ned til SL Vel framme, så oppdaget jeg til min begeistring at jeg hadde mistet hydraulikken, så jeg fikk ikke flapsen ut og måtte lande i clean konfigurasjon. Øyvind hadde visst også problemer med hydraulikken og ende opp clean han også....i tillegg måtte sveive ned hjulene manuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hei igjen Pasi og takk for turen + herlige bilder. Ett helt utrolig lysspill på denne MP økta, glimmers fra a til å. Her kommer noen få shots fra turen fra meg også.. Ikke rart man tar seg noen turer med denne modellen. Helt toppers. Men du tok litt feil Pasi. Det er ei stund sida jeg la inn siste version, men har ikke fått inn dine painter før i går. Og slike ting er jo påbudt før man tar seg en MP tur veit du... Håper dere likte bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. november 2012 Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2012 Fant noen bildr fra turen je og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.