Rune Karlsen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hei igjen alle sammen. Har bygget nytt simulatorsenter på Hadeland 45 min fra Oslo med bil. Åpner 15 nov. 2012 Jagerflysimulator Skoleflysimulator Helikoptersimulator Bilsimulator Velkommen skal dere være mvh Rune Karlsen www.simulatordrift.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Simulatordrift har stand på Næringslivmessa på Hadeland - Gran 9-11 nov. Der blir skoleflysimulatoren opperativ for de som har lyst til å fly en tur. Der blir det annonsert nytt opplegg i forbindelse med simulatorkjøring på det nye simulatorsenteret. Medlemskap, klubbvirksomhet med priser som alle kan leve med. Priser på linje med andre aktiviteter som bowling osv... Flykurs i skoleflysimulator Flykurs i jagerflysimulator Helikopterkurs i helikoptersimulator Bilrally i bilsimulator Simulatordrift kommer til å kjøre dette opplegget to kvelder i uken. Detaljer blir annonsert på min webside om kort tid www.simulatordrift.no Kontakt meg gjerne på epost for opplysninger om klubbvirksomhet og medlemskap på rune@simulatordrift.no Selvsakt har vi også aktiviteter i forbindelse med utdrikkingslag, grupper som vil ha det moro. Prises på forespørsel. mvh Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei Gøy , kjenner til Brandbu, har gått på videregående der:).. (og du klarer den på mindre en 45 min, hvis du vet hvor du skal kjøre:P) Høres bra ut, kanskje jeg tar meg en tur med tid og stunder. Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Imponerende hva du får til. Vi var tre brødre på besøk 8. jan 2006. Allerede da var din F-14 veldig imponerende. Velkommen tilbake fra vestlandet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Hei igjen. Hyggelig med respons fra dere. Det har sneket seg inn en trykkfeil. Simulatorsenteret åpner 27.11.2012 kl. 18.00 - 21.00 Utvider åpningstider om det blir behov for det. Priser og info kan leses på min webside. http://www.simulatordrift.no/Simulatortime_Sim.htm mvh Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Det nye lokale til simulatorsenteret er åpnet. Fjordlinna 21, 2760 Brandbu Fikk god respons på næringslivsmessa på Hadeland. Ser gjerne noen fra forumet her etterhvert mvh Rune Karlsen www.simulatordrift.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.