Gå til innhold

Trådløst headsett


O85_

Anbefalte innlegg

Mulig du kan få det til med Joker. Nå vet ikke jeg hva slags type knapper som er på dette headsettet, men om de fungerer som joystick-knapper så kan du i hvertfall kunne bruke de med Euroscope, SB, Teamspeak osv ved bruk av dette programmet.

 

EDIT: Det du også kan gjøre er å kjøpe en trådløs USB gamepad og bruke en av knappene på den som PTT :) (vha Joker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, må vell være en lettere løsning enn å drasse rund på en gamepad? :P

 

Jeg vet at de bruker Trådløse headsett i tårnet på Gardermoen, men dette er såvidt jeg vet Plantronics headset med kryptering, og de ligger i en prisklasse som er uaktuell for meg:)

 

Eksisterer det noe billigere variant en dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger en plug-in til disse som gjør at du kan "mappe" en av de 3 g-tastene til hvilken som helst knapp på tastaturet.

 

Dette er heldigvis en lett oppgave etter du har brukt 1 time på å finne riktig plug-in på nett, da denne nemlig er laget av en privat person, og ikke logitech.

 

Jeg brukte dette i SB. Ulempen er at jeg måtte "trykke" "snakke" "trykke", det kan hende jeg gjorde noe feil men alikvel fungerte dette greit nok for mitt tilfelle.

 

 

Håper dette hjalp

 

edit: kan dette være noe?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...