Gå til innhold

Widerøe virtual?


Gregor  Falkner

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg lurer litt på om det fortsatt finnes en virtuell versjon av Widerøe? Jeg har lett litt og funnet noen få hjemmesider, men ikke noe ordentlig virtuelt flyselskap som simulerer driften av Europas flyselskap 2012/2013 på en realistisk og morsom måte. Det synes jeg er litt synd, siden Widerøe sine ruter er jo blant de mest spennende og utfordrende som finnes.

 

Er det noe interesse for et profesjonelt virtuelt Widerøe?

Dette ville jo være et stort prosjekt og mye jobb, men jeg har 13 års erfaring som leder av Colour Air Virtual (www.colourair.de) og kunne godt tenke meg å være med på oppstarten.

 

Er spent på deres synspunkter! :-)

 

Hilsen

 

Gregor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel lagt litt på is dette, ettersom at det per dags dato ikke finnes noe kvalitets dash8-100 til fsx med fungerende cockpit systemer, eneste man har idag er majestic sin q300, men ettersom den er orginalt til fs9 og full av bugs så er det kanskje ikke så rart at den er litt oldschool nå..

 

men hadde vært gøy å startet noe virtuelt ja.. kortbane nettet er jo veldig gøy å utfordrende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...