Magnus Vie Pettersen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Etter en "hard" veke på skolen, fortjener jeg å lufte vingene. Valget av fugl falt på PMDG sin MD-11, som har stått og støvet ned en stund. Kveldens flight er i fra PANC-KSFO, og siden jeg flyr freeflight, kan jeg driste meg til å bruke X4 speed. Første bilde kan nytes med blikket rett i øynene på fuglen. Det er en pen fugl, og jeg nyter hvert sekund jeg flyr den Så får vi se fuglen fra siden, noe som ikke gjør den noe mindre pen. Siste bilde er i fra cockpit, hvor jeg har mange gode timer fra. Må beklage at kvaliteten er så dårlig, og at første bilde har rød tekst, men ellers håper jeg bildene falt i smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 så bra ut dette. fikk selv lyst å dra på long haul tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Winglets? hmm, noe jeg ikke har fått med meg av opdateringer eller? Husker ikke att denna har winglets jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Ikke skyt meg, tar sikkert feil. Men DC-10 har ikke winglet, men MD-11 har winglet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Flotte bilder av ei flott dame Savner riktignok litt bilder fra avgang og ankomst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Gjør jeg og, men siden jeg ikke tenkte på å ta bilde ved avgang, og etter en litt rotete approach, blei det bare med dei tre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.