harry årrestad Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hei har lyst på et speilrefleks kamera til rundt 1700kr Er nybegynner ...eller ikke fullt nybegynner har vært på spotting noen ganger før... Må helst være et halvt stort alså ikke for lite eller ikke alltfor stort... men er Nikon D40 til å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Har du noen anelse om hva du snakker om, Hr Årrestad? Just wondering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry årrestad Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Nei faktisk ikke... eller joda Men er nikon D40 egnet for gode spotting bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Om du nå har det, kan du si meg eksakt hva du er ute etter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry årrestad Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Et "bra nok" kamera mer trenger jeg ikke så lenge det er gode bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Selger et Nicon D80. Linser: 18-200VR,18-135 og macro 18-50(?)VR, løstUV filter, veske, sekk Selges samlet. Ta kontakt på PM dersom du er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har et D40 som ikke benyttes. Kan selge det pluss standardutstyr (lader, batteri, usb-kabel, cd med manual osv) dersom du er interessert. Presiserer at dette ikke inkluderer noe optikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 et kamera er et kamera. det er objektivet som gjør utfallet av bildene samt fotografen selv. å finne et speilrefleks kamera til under 2000 så kan du jo evt prøve på finn. men når det kommer til objektiv så må du regne med å legge inn en del gryn for et godt objektiv og da kan det fort koste mer enn et nytt speilrefleks kamera. bare sånn til info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry årrestad Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Ja har visst fått med meg det der ja... Er 55-200mm noe å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Disse bildene er tatt med Nikon D40 + 55-200-linse. Jeg har ikke peiling på kamera, men har etter anbefalinger gått over til D5100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.