Gå til innhold

EC135


Anbefalte innlegg

Tja..som navnet tilsier, så er det EC135 som på en måte er tingen her.

Har endelig fått til PC oppsettet mitt ca som jeg vil ha nå, og når H&S Design i tillegg slapp sin veldig flotte freeware EC135, måtte en bare feire med en liten fotoshoot :-)

 

001.jpg

LN-OOI på veg fra ARendal og oppover dalom, retning Bykle.

 

002.jpg

Bruker REX + Active Sky på Skyer og vær.

Og NQM, NSX II ++++ på terreng, flyplasser og lignende.

 

003.jpg

Vel nede ved Bykle helsesenter. Ligner nok ikke i det hele tatt, men trengte en plass å lande der, så da snekret man sammen en fotballbane og litt til. Fikk til og med laga meg en ballbinge som ligger i bakgrunnen der. :-P

 

004.jpg

Helikopteret er som sagt Freeware EC135, fra H&S Design.

Regner med den dukker opp på Hovercontrol.com etterhvert, men inntil da har en av designerne lagt den ut på sin private side. Står alt om det i Icaro EC135 tråden på hovercontrol.

 

005.jpg

Har jo laget litt ulykker og ymse så en har noe å fly til i simmen, og på veg ned fra Bykle måtte jeg sjekke innom en av dem. Tankbilulykke i Bygland.

 

006.jpg

Så bar det nedover mot SSK(Sørlandet Sykehus Kristiansand)

Her ligger Byglandsfjorden bak meg.

 

007.jpg

Meget behagelig dag å fly rundt i min lille virtuelle verden.

 

008.jpg

Panelet i EC'en.

 

009.jpg

Innflygning til SSK, som ligger nede på høyre siden i bildet over elva. Kristiansand by rett forut.

 

extra.jpg

Som avslutning må en nesten ta med et bilde av Sea King'en og.

Fikk til å lage mission etterhvert, så nå kan en flakse ut og plukke opp fiskere i nød med vinsjen :-D

 

 

Det var vel i grunnen det :-)

Ha en flott helg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats: Regner med at den dukker opp på Hovercontrol sine sider så snart den blir godkjent av administratorene der. Som sagt så har en av dem som laga den lagt den ut på sin side i tillegg frem til det skjer. Står alt om det i ICARO EC tråden på Hovercontrol.

 

André: Som moving map bruker den FSMAP et addon. Virker greit det, men er ikke veldig mye kart for Norge. Kan legge inn egne filer og kalibrere dem da. Har ikke fått testet det så mye ennå :-)

 

Helikopteret i seg selv er veldig kjekt bygd opp. Du kan utstyre det ca som du vil, så om en lager politi paint til det, så kan en utstyre den deretter, med FLIR etc...

 

Ble litt julaften for meg dette :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...