Carl Nelson Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 http://www.dagbladet.no/2012/07/31/nyheter/fly/ryanair/utenriks/22762480/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Kan forresten legge til at en slik flykaptein skulle vært sparka ut av cockpit og begynt å brette papirfly heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Enda et bevis på at jeg ikke skal fly med Ryanair. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Samma det vel. Er jo såååååååååå billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry årrestad Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 What the heck de skal jo ha betalt for å gå på do tror jeg jeg så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ikke i helvete om jeg noen gang kommer til å fly med ryanair.dårlig rutiner, dårlig flygere,dårlig selskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.